پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227468
جريمه صحبت با موبايل اعلام شد/هندزفري هم ممنوع شد
تاریخ انتشار : 1395/10/14 17:21:10
نمایش : 1123
جريمه صحبت با موبايل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان اعمال مي شود و در ساير شهرها ۸۰ هزار تومان لحاظ شده است و در راه هاي روستايي اين جريمه ۴۰ هزار تومان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ داود قاسميان گفت: صحبت با تلفن يکي از شايع ترين عوامل بروز تصادفات ناگوار و شديد است که جزو مهمترين علل تصادف به دليل توجه نداشتن راننده به جلو محسوب مي شود.

وي افزود: با توجه به اينکه توجه نداشتن راننده به جلو به دلايل مختلف مثل رعايت نکردن مقررات، خوردن و آشاميدن، صحبت کردن، جزو تخلف هاي محرز محسوب مي شود، از اين رو رانندگان در حين صحبت با تلفن همراه در معرض خطر جاني براي خود و سرنشينان و عابران پياده هستند.

قاسميان گفت: پليس براي اين عده از رانندگان قانون گريز، جرايمي در نظر گرفته که جريمه صحبت با موبايل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان اعمال مي شود و در ساير شهرها ۸۰ هزار تومان لحاظ شده است و در راه هاي روستايي اين جريمه ۴۰ هزار تومان است.

رئيس پليس ترافيک شهري ناجا ادامه داد: بر طبق اين قانون، استفاده از تجهيزات مشابه تلفن همراه مثل هندزفري هم تخلف محسوب مي شود.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html